torsdag den 22. november 2012

20/11 Super hyggelig skridt


Efter en hård weekend, besluttede jeg mig bare, at skridte lidt på Ida. Jeg startede med, at være lidt trist over, at jeg nok ikke kunne nå, at skridte udenfor, men jeg besluttede at strigle hurtigt (20 min) og så tage trense og et tæppe på. Vi skridtede rundt udenfor, rundt omkring på gården (i det der startede med, at være lyst, men endte med, at være næsten mørkt) i ca. 40 min.
Det var bare så hyggeligt! Det var kun mig og hende, og vi nød det begge to! Vi snakkede om alt muligt, specielt jul, som jeg glæder mig rigtig meget til, og om hvordan jeg ville holde jul hos hende om formiddagen (for hun skal da også opleve den bedste højtid på året!).
Vi tog en lille trave tur på ad en bakke og hun gik så fint, jeg tror hun savner, at ride en masse ude, for hun havde meget mere energi en ellers.
Da vi kom tilbage, striglede jeg i to timer, og stod bare og hyggede med hende.
Jeg var lige ved, at græde fordi hun bare var så sød!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar