torsdag den 15. november 2012

14/11 til bidet uden sadel


Jeg besluttede i dag, at ride uden sadel, og det endte med dressur uden sadel :D
Som jeg skrev om i mandags ”til bidet (næsten) igen” så er hun faktisk begyndt, at søge ned igen.
Lynhurtigt efter jeg satte i trav begyndte hun, at søge ned. Jeg blev meget overrasket, da vi ikke har redet til bidet uden sadel før. Hun gjorde det ret dybt, og det var ikke så stabilt, men vi mangler øvelse, jeg hvordan jeg hjælper hende, og hun skal have sat muskler.
Det var lidt til og fra hvad hun gjorde, men der var nogle tidspunkter hvor hun gjorde det 20 meter i træk!  Jeg tror også det var godt for mig, at gøre det uden sadel, da jeg fik mere balance, og kunne læne mig mere tilbage, jeg tror selv jeg fik en rigtig god holdning.
Ud over det gik hun med et rigtig godt tempo, og vi lavede faktisk op til flere øgninger.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar