torsdag den 22. november 2012

18/11 undervisning


Ida havde ret meget energi i dag, både da jeg stod og striglede, men især også da jeg red, og så lige i dag hvor jeg fik undervisning  :P
Hun startede med, at gå i et rigtig fint tempo, men efter en lille skridtpause, begyndte hun bare, at løbe helt vildt. Hun kunne slet ikke styres. Jeg synes generelt, at hende den nye underviser, ville have hende til, at gå meget langsomt. Langsommere end jeg har lært, men jeg synes egentligt det tempo passer bedre til os. Jeg fik en masse god råd til, hvad jeg skal gøre når hun løber (som hun tit gør efter galop), så det var rigtig dejligt.
Hun havde nogle fantastiske anslag til galop, det var bare at holde tilbage og så trykke lidt, og uden noget løberi i mellem tiden. Hun roste mig rigtig meget fordem, så det var rigtig dejligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar