torsdag den 4. oktober 2012

4/10 fantastisk lys

Da jeg kom op til Ida, stod jeg med hende, et ødelagt dækken, og en dum hest! Som jeg har skrevet lidt om før, har jeg nogle problemer med en denne her hest, som vil med ud fra folden, og som ingen respekt har... men vil ikke gå mere i dybden med det. Derudover har det lille dyr lavet 3 store flænger i sit helt nye dækken, jeg ved ikke hvordan det er sket. Hvis det er ud i morgen, som det gjorde i dag, bliver det ikke noget problem at reparere det.
Nå videre til det lidt sjovere:
Jeg blev inviteret med på skridttur, og takkede selvfølgelig ja. Ida var virkeligt beskidt, og jeg prøvede virkeligt at få hende ren... det lykkedes udemærket med maven, men ventede med benene til efter turen. Vi stod og nussede, og hyggede os rigtig meget.
Da tiden kom til, at ride ud, var hun stadig ikke helt ren :/. Jeg tog et tæppe, og en trense på hende, og vi red ud. Vi besluttede at ride noget af vejen til en nærliggende lille by, hele turen foregik på vej.
Der var virkeligt et fantastisk lys på hele turen, da det var sent på eftermiddagen. Det var rigtig hyggeligt. Vi stoppede op og tog lidt billeder... her er et af dem, hvor man lige kan fornemme lyset.
Ida gik rigtig fint på hele.turen, og gjorde lige hvad jeg bedte hende om. Jeg havde næsten ikke fat i hende, men hun gik bare, og vi stolede totalt på hinanden.
Vi vendte om efter 15 minutter, og red tilbage.
Da vi kom hjem, stod vi og striglede videre, og fortalte om hvor fantastiske vores ponyer er :D jeg elsker Ida!!
Min mor, onkel og tante kom lige på besøg, for at se Ida. De synes hun var vildt sød og dejlig, og ikke mindst rolig... de var helt vilde med hende.
Jeg trak hende lige kort ind i hallen, for at for lidt gang i hende. Så jeg fik hende til at trave rundt efter mig, hvilket de synes var vildt imponerende. Det skal også luge siges at de har forstand på heste...
Rigtig god dag alligevel. Dejligt at få lidt kredit, også selvom Ida altid vil være den bedste :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar