onsdag den 10. oktober 2012

10/10 På tur!

Jeg startede med, at muge ud. Derefter hentede jeg hende fra fold. Jeg stod og striglede i 2 timer, inden jeg red ud på tur sammen med to andre. Vi skridtede i omkring 3 kvarter-1 time på vejen ud til en lille nærtliggende by. Da vi nåede byen vendte vi om igen. Det var en rigtig hyggelig tur, og Ida gik bare helt vild godt, hun var så sød, og gjorde alt det jeg bedte hende om. 
Da vi kom tilbage til stalden, fandt jeg ud af, at vi godt må ride på den nærtliggende stubmark! Den ligger ligesom langs grusvejen op til gården. Da vi red ned ad grusvejen, gik jeg ind på den, og satte i trav lidt! Det var virkelig skønt, i sær fordi, at solen var ved at gå ned, så bliver der sådan et flot lys! Har aftalt, at tage mit kamera med i morgen, så vi kan få taget nogle billeder sammen på marken i morgen...

Da jeg kom ud til Ida i går var hendes dækken endnu mere ødelagt, så vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre. Jeg tog noget gaffatape og så lavede jeg en meget optimistisk lapning... Jeg vil prøve på, at få fat i et nyt, men det andet an godt bruges nu! Jeg vil dog gerne have en erstatning hvis det samme skulle ske igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar