tirsdag den 2. oktober 2012

2/10 Zen øjeblik

Jeg kom ud til Ida og startede med, at muge ud, så var det ligesom overstået. Jeg hentede hende, hvilket forløb godt. Der var ingen af de andre der klemte på da hun skulle ud... det er ellers noget vi har haft lidt problemer med...
Da vi stod og striglede, kunne jeg hurtigt mærke, at det ikke blev til noget dressur pga træthed samtidigt kunne jeg bare føle at vi var totalt koncentrerede om hinanden. Vi stod og var helt rolige omkring hinanden, en følelse der ikke helt kan beskrives... som følelsen af at man dagdrømmer, men dette her foregår bare i virkeligheden. Jeg har valgt at beskrive det som en Zen følelse... jeg tror lidt det var en blandning af, at vi begge var så trætte. Samtidig med at der var eg helt fantastisk lys, og luften blæste sagte, som om alt stod stille.
Det var utroligt sjovt, og simpelthen ret så underligt, at være i den følelse. Som om man ikke var rigtigt tilstede.
Jeg tog et tæppe og trense på Ida, og så trak jeg udenfor, fandt eb sten og hoppede op. Vi red op og ned langs grusstien, og så red vi lidt i kanten, af den stubmark der ligger ved siden af.
Det var vildt hyggeligt...
Jeg vil klippe lidt video sammen morgen, som jeg har optaget i løbet af dagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar