onsdag den 17. oktober 2012

15/10 på tur og dressur

Har skridtet ret mange dejlige ture den sidste uge, da dem vi rider mest med er i genoptræning, og det er jo perfekt, for mig og Ida, så kan vi få en masse skridtture :D

Mig Ida, min veninde og hendes hest, red på en lille hyggelig tur. Vi skridtede ud ad vejen, og drejede en lidt anden vej en normalt. Vi kom til et sted, hvor der bare var helt stille! Vi stod stille, og lyttede til det der ikke var der! Stilheden. Både heste heste og mennesker blev helt rolige, og stod og kiggede, så smukt. Udover stilheden, var luften så ren, og lyset så smukt. Vi red lidt videre, ud på en lidt større vej, her var det eneste der brød stilheden de få biler der kørte forbi, og lyden af 8 sko...
Vi red hen til en lille by, hvorefter vi red hjem igen.
Det blev til en tur på en halv time. Bagefter red vi et kvarters dressur, hvor vi fik meget ros. Der kom nemlig en og sagde, at vi har rykket os vildt meget! og at hun var begyndt at gå så flot! Det er virkeligt dejligt, at få at vide :D

Bagefter stod vi og striglede og hyggede os, Ida var en rigtig lille hyggetrold, og stod og kiggede på mig imens jeg striglede.

Ved eftermiddags tide tog jeg hende ind igen, og striglede igen.

Jeg kom ud for, at sige godnat til hende. Jeg stod og kløede hende på halsen, og så lænte hun sit hoved på min ryg.. vildt nuttet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar