onsdag den 3. oktober 2012

3/10 lidt dressur

Jeg havde ikke rigtigt besluttet hvordan jeg skulle ride i dag, men da jeg kom derud, valgte jeg lidt dressur. Jeg ville øve tempo, og at gå til Bidet.
Vi hyggede os rigtig meget imens vi striglede, hvorefter jeg tog sadel og trense på, og gik ind i hallen.
vi Skridtede for, og begyndte at trave... Til at starte med søgte hun lidt ned, hun havde en udemærket fremaddrift, men det kunne godt være bedre. Efter lidt tid søgte hun mere ned, og med en mere rundet hals. Stadigvæk ikke helt optimal tempo. Efter et kvarters traven, skete der noget vildt dejligt. Hun gik virkelig flot med hovedet, højt og til bidet. Det så virkelig flot ud tror jeg. Hun gik sådan ret længe faktisk. Hun synes forståeligt nok, det var vildt hårdt... hun begyndte at puste, og hendes tempo blev meget meget langsomt, ved ikke helt om det var mest trav eller skridt, men flot klaret alligevel:)
Bagefter skridtede vi af, og striglede og det var præcist som det plejer. Udover at der var vildt mange der gik Fordi Ida, eller.stod og snakkede foran hende... Hun blev vildt meget "jeg er så sulten at jeg er ved at dø... giv mig noget mad!!". Det værste er, at jeg ikke kan modstå hendes blik når hun gør det, hun er bare så nuttet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar