søndag den 30. september 2012

29/9 På tilbud

Jeg har været på tilbud i LH foder i dag, sammen med en af mine veninder. Først tænkte jeg, at jeg ville komme fattig hjem, men synes faktisk ikke udvalget var helt fantastisk alligevel D: Der var nogle rigtig fede underlag, som jeg overvejede lidt, men jeg har altså for mange. Der var også nogle vinterdækkener til fornuftige priser, men alligevel har jeg et, og så giver det ikke rigtig mening at købe et mere, i hvert fald ikke lige nu... (tror jeg vil have et til næste år).
Jeg endte med, at få en lammedims (som kan sættes på næsebånd, og nakkerem) til kapsunen.
Bagefter tog vi ud til Ida. Det var som sædvanligt, en masse strigling, og dressur. Hun gik godt, men hun manglede lige lidt arbejde med hovedet :/ Men hun havde en suveræn gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar