mandag den 24. september 2012

24/9 Kapsun

Jeg striglede først i en times tid, imens hun havde et tæppe på det jeg ikke striglede :P Bagefter gik jeg ind i hallen uden sadel. Vi red i skridt, og så satte jeg i trav. Tror vi travede et kvarter. Hun gik virkelig godt, hun havde hovedet strakt (det var ikke meningen at hun skulle gå til bidet :P) og lå blødt på bidet. Jeg havde kun et mildt tag på bidet med den ene hånd. Min anden hånd lå ned lang mit ben, så følte mig lidt sej... sådan at kunne ride, næsten uden udstyr... Tør godt væde med, at vi kommer til det på et tidpunkt, så hurtigt det går fremad. Jeg øvede at gå fra trav i til skridt og omvendt, uden at holde fast. Det gik perfekt! Jeg har også fået vores mål opfyldt 3 uger før tid :D Super dejligt, tænker lidt videre over hvad næste mål skal være :D

Bagefter tog jeg hende ind i hallen, med vores nye dele kapsun vi har fået :D Det gik virkelig godt. Hun fulgte mig mega godt, fra trav til hurtig trav, til skridt, til langsom osv... uanset hvad jeg lavede fulgte hun mig :D

Har ikke så meget tid til at skrive... :/ så det blev lige lidt hurtigt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar