søndag den 30. september 2012

28/9 Nu med dækken :D

I dag har jeg været på tur rundt i Aarhus for at finde et dækken :D Jeg havde egentligt fundet et brugt, men da min mor havde besluttet at give mig et i tidlig julegave, så fik jeg et nyt i stedet :D
Først tog vi til Hööks, de havde nogle, men enten med for meget fyld, ikke rigtig størrelse, eller for dyre... så vi kørte videre til Horze. De havde kun en tilbage, i den rigtige størrelse. Først tænkte jeg at det var vildt grimt, men så synes jeg så alligevel, at det var en meget praktisk farve, men stadig grim. Men jeg købte det altså, udover det fik jeg også en ny trøje, nogle vinterhandsker og noget Biotin.
Vi kørte derefter hjem for at spise aftensmad, og lige bagefter ud til Ida... var derude klokken 6.
Jeg prøvede dækkenet og det lå perfekt :D
Da jeg skulle ride gik hun rigtig godt :D hun havde en god fremad drift, og søgte godt ned (sådan gik hun forresten også i går).
Bagefter strgilede jeg igen, mugede ud, og satte i boks.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar