fredag den 14. september 2012

13/9 Sådan lidt hmm

I dag er det en måned siden jeg købte hende
Skulle jeg prøve nogle af de nye ting af jeg havde lært dagen forinden. Jeg synes vi startede rigtig godt ud med at få rundet, og hun gik super godt med hovedet. Jeg fik hende virkelig til, at løfte sig godt fortil. Efterhånden som vi red lidt længere tid, kom der også flere ind i hallen (før var vi alene). Hun fik sværere og sværere ved at runde sig. Til sidst kunne hun slet ikke, vi brugte ret meget energi på, at prøve at få det til at lykkes, men det kunne det altså ikke. Det var lidt ærgeligt, at hun ikke gik så godt, men hun var mega god i hovedet. Men jeg travede hende ekstra godt af, fordi jeg tænkte at det ville blødgøre hende lidt, og at hun kunne få strakt rigtig godt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar