lørdag den 4. august 2012

4/8 Nye ting :D

I dag var jeg i Hööks for første gang. Jeg må sige, mine forventninger var ikke så høje, men jeg synes det var en rigtig god butik. Der var også nogle gode tilbud :D Jeg kom derud for at kigge på et underlag jeg havde set deres hjemmeside, men synes ikke det var så flot alligevel. Istedet kom jeg hjem med:

1 brunt underlag til 189 kr.
1 bordeaux underlag til 114 kr. sat ned fra 228 kr.
1 rød grime med tov til 39 kr. sat ned fra 69 kr.
1 brunt lændedækken til 79 kr. sat ned fra 119 kr
2 sliksten til 98 kr. som jeg fik af min mor
3 strigler til 139 kr. som jeg også fik af min mor
1 hovedbørste til 15 kr.

Sparede 184 kr. :D også selvom jeg ikke ville have købt nogle af tingene hvis de ikke var på tilbud! Eller måske underlaget :P

Ved godt jeg har lovet at, jeg vil tage billeder af alt mit udstyr. Det har jeg ikke fået gjort, men det gør jeg altså i næste uge. Men det bliver altså kun mine sæt :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar