søndag den 12. august 2012

12/8 I morgen :D

Nu er det så i morgen :D Måske endda i aften/eftermiddag, men det tror jeg dog ikke. Det ville selvfølgelig være rigtig dejligt. Så kan jeg også få lidt tid til hende, inden jeg starter i skole igen. Det er nu ikke en ting der ville, være frygtelig hvis der ikke skete. Da bare det at hun kommer tilbage igen, jo er en fantastisk ting :D

Jeg har fået pakket de ting ind, som jeg har købt til Ida. Jeg har tænkt mig at hun så, skal pakke dem op selv :P Jeg har dog ikke pakket trensen ind, da den ellers bare går ud af facon...

Her er så gaverne. Da jeg ellers ikke ville have nok gave papir, blev jeg nødt til at pakke nogle af tingene sammen :D
De ting jeg har pakket ind, er som skrevet dem jeg har købt til Ida her igennem ferien. Ud over dem, har jeg 'doneret' mit ene æbletræ, i min lille have, til hende. Så kan hun altid få friske æbler, når det altså bliver æbletid :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar