torsdag den 16. august 2012

14-15/8 Lige kommet hjem

Jeg har ikke fået skrevet, men har været i gang med en fantastisk bog! Jeg skriver det som om det er den samme dag, da det er nemmere :P

14/8
Ida havde stadig fridag i dag, og derfor kunne jeg som sagt ikke ride hende. Min mor var med en halv times tid, og hjalp med at strigle hende. Hun var rigtig sød, vi hyggede bare totalt. Vi striglede i 2 en halv time, og så gik jeg udenfor med hende i ca. 30 min. Det var rigtig skønt at have hende tilbage :D Derudover fik hun nogle af sine gaver, det vil sige striglerne, og grimerne. Den ene grime passer ikke, men den anden passer perfekt. Derudover er striglerne alle sammen rigtig gode :D Derefter kom hun så på fold igen. Hun har fået sig nogle gode venner derude, og de er rigtig hurtigt fundet sig til rette sammen. Dog går Ida stadigvæk ikke sammen med de andre, men tror hurtigt det kommer.

15/8
Vi lavede ret så meget det samme som i går, bare en masse hygge. I dag fik hun sit nye hovedtøj, og B-vitamin. Så nu er hun også begyndt at, få det tilsat hendes fodder igen. Så skal hun nok blive flot igen. Hun virkede meget mere frisk, så jeg besluttede at jeg ville ride. Lidt. Det blev til to omgange om ridehuset. Det var virkelig skønt bare at ride på hende igen. Det var det bedste nogensinde :D Hun skulle lige lave lidt postyr, fordi hun selv ville bestemme, men da jeg fik hende væk fra den ide, har der ikke været noget siden. Ellers var det samme som i går :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar