lørdag den 18. august 2012

18/8 Første tur i skoven

Jeg hentede en glad lille Ida på folden, og trak hende hen til stalde. På grund af det varme vejr, valgte jeg at strigle udenfor. Der stod hun rigtig fint hele dagen. Jeg havde aftalt med en af mine venner at ride sammen. Hun var allerede næsten færdig, da jeg kom. Derfor blev jeg nødt til ar være lidt hurtig :P Da hun var helt færdig, tog jeg trense på, og vi red i skoven.
Jeg synes Ida tog det rigtig pænt, dog var hun ret vågen. Eftersom det er første gang i 7 uger vi rider ude i skoven, synes jeg hun tog det meget pænt. Vi mødt nogle der engang stod på gården, dem var hun også meget kolde overfor. Dog blev hun lidt nervøs over at de gik bag hende. Da vi skiltes fra de andre igen, og red ned til os selv, kom der en bil. Hun krøllede sig lidt sammen, og blev lidt bange. Det var ikke ret meget, og hun blev hurtig rolig igen. Jeg synes det var en rigtig hyggelig tur alt i alt.
Bag efter stod vi udenfor og hyggede, og striglede. Bagefter vaskede jeg hende også. Hvilket hun også tog, rigtig pænt. Hun blev virkelig pænt, og det sidste snavs der var i pelsen, kom ud. Mens hun stod og tørrede, striglede jeg hende igen.
Jeg tog noget gave papir, og lavede lidt træning med det. Med at ligge det over hende, og skramle lidt med det bagved. Hun var ret kold overfor det. Også selvom hun ikke, ligefrem stod og hoppede. Så var hun nu heller ikke, helt glad for det.
Rigtig hyggelig dag i dag. I morgen har jeg helt sikkert, tænkt mig at trave. Grunden til at, jeg ikke gjorde det i dag, var pga varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar