torsdag den 16. august 2012

16/8 Lidt mere "rigtigt"

Kom ud til en lille våd hest på folden i dag. Tog hende ind, og striglede hende. Det har bare været som de andre dage, totalt hygge. Jeg havde egentligt aftalt at skridte en tur sammen med en veninde, men på grund af regnen, blev det ikke til noget. Efter laaang tids strigling, tog jeg trense på, og gik ind i hallen.
Jeg startede med at, Ida bare fik lov at strække godt og grundigt ud. Hun gik bare lidt lallende et par runder, hvorefter jeg begyndte at arbejde lidt mere med hende. I den forstand, at jeg samlede tøjlerne, lidt, og fik hende til at gå mere frem. Ud over det, arbejdede jeg hende godt igennem hjørnerne. Da hun er ret stiv, efter at have gået med vogn. Jeg prøver at lave mange smidighedsøvelser, inden jeg starter rigtigt :D Jeg lavede også de samme øvelser, som min underviser har lært mig. Samt en schenkelvigning, eller i hvert fald et forsøg på en. Tror ikke helt det var så godt, men hun gik da sidelæns. Tror også der var nogle få skridt som var helt korrekte.
Jeg tror at jeg på lørdag, begynder på noget trav. Hvorefter hun selvfølgelig får en fridag. Hun er virkelig begyndt at ligne sig selv igen. Hun har fået en dejlig skindende ren og velholdt pels allerede. Hun har fået mere energi, ser rigtig glad ud + hun har fået en del af det dejlige glimt i øjet tilbage. Hun kan dog stadig blive pænere, men det bedste er at jeg kan se forskel for hver dag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar