mandag den 20. august 2012

20/8 Fri dag

Jeg hentede Ida fra folden og satte hende udenfor igen til strigling
Jeg havde besluttet at give hende en lille fri dag :D
Jeg så på hendes muk, og det er ikke ret alvorligt, det er nemlig allerede næsten væk. Jeg hentede vandslangen, og startede med at skylle hove. Bagefter benene, og så tog jeg også lige sadellejet. Jeg tog skraberen, og tog vandet væk igen. Hun tørrede lynhurtigt.
Derefter gav jeg hende hendes foder, hvilket hun blev mega hyber af. Det var ærlig talt lidt træls, derfor tog jeg hende et par gange rundt om hallen. Hvorefter jeg gik ind i hallen, for at lave jordtræning. Vi var i hallen i en halv time. Jeg synes egentligt det gik ret godt, hun var f.eks. mega god til at bakke. Men ikke helt god til at følge efter, før til sidst.
Det skal nok komme igen :D

Vi hyggede lidt bagefter, og så smed jeg hende ud på folden igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar