torsdag den 31. maj 2012

31/5 Ridning i blå jogging bukser

Det skal lige siges at jeg har slået mit knæ rigtig voldsomt, fordi jeg er en idiot på en cykel. Har to kæmpe store  dybe (og ulækre) sår på knæet, plus en mindre forstuvelse. Det har gjort at jeg ikke rigtigt kan gå.
Det mest trælse er at den bedste måde jeg kan bevæge knæet på er at gå i min brors alt for store joggingbukser, så det har nok set ret sjovt ud, men det sjove var at man fik en helt vild god fornemmelse i dem d:

Nå men jeg kom ud til Ida i de her blå joggingbukser. Havde forhånd afmeldt min undervisning i dag, men besluttede alligevel at jeg godt kunne tage en lille skridttur. Det viste sig dog at slet ikke var så slemt, og derfor travede jeg også lidt. Det var overhovedet ikke slemt, udover at det faktisk gjorde ret ondt, men var så glad for  det at jeg ikke rigtigt kunne mærke det :D Lidt trav blev til mere trav, OG så fik vi den bedste galop vi har haft nogensinde i hallen, hold nu op hvor var det godt, og sjovt. Man kan virkelig mærke på Ida at hun rigtig vil nu. Det er så fantastisk at mærke hvor glad et dyr er...
Da jeg var færdig øvede vi lidt jordtræning, i forhold til at det er rigtigt lang tid siden vi har øvet, synes jeg hun er god, eller i hvert fald ikke har glemt ret meget. Hun er blevet rigtig god til at stoppe, både i skridt, men ikke mindst i trav. Bagpartsvendingen er også god, og smilet d: Men bakke er lidt glemt.
Rigtig god dag i dag...

Men det kan virkelig anbefales at ride med joggingbukser, bare en gang i mellem :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar