torsdag den 31. maj 2012

28/5 faldt af :D

Her  i dag var første gang jeg faldt af Ida, og det var sjovt :D
Jeg red en tur med Mette (og Azterix) uden sadel i skoven, og i shorts. Det var super hyggeligt.
Men da vi skulle hjem igen...
(Hvis I forestiller jer at der en grussti med to hække på hver side, og et hus med en have ved siden. Hækkene stopper sådan i midten af vejen, og vejen fortsætter en kilometer, cirka, ud til en hovedvej...)
Jeg rider bagerst, og pludselig siger Mette at der kommer en hund bagfra. Det gør at jeg skynder mig at glemme lidt mere fast. Hunden begynder at gø, og da hestene ikke havde set den begynder de self at løbe. På et halvt sekund når jeg at tænke at det er meget bedre hvis jeg falder af i busken, end lidt længere henne på grusvejen. Jeg kaster mig derefter over i busken. Ida stopper op og går ca. 3 meter væk fra mig, og spiser noget græs. Jeg kommer hurtigt op på benene igen, og går over til hende, hun er lidt nervøs, men ikke noget slemt. Da jeg lige får orienteringen igen opdager jeg at, Mette er væk! Tænker at Azterix nok har galoperet væk med hende ud til vejen... Da jeg råber efter hende får jeg ingen reaktion. Jeg trækker lidt med Ida, og prøver igen at kalde, stadig intet svar. Men heldigvis dukkede hun op, og der var ikke sket noget. Det eneste der var sket med mig var en lille hudafskrabning på albuen, og nogle kradsemærker på benene fra grenene...
Men hvor var det sjovt, man får virkeligt et adrenalinkick...

Bagefter lukkede jeg Ida ud på fold, og mugede ud d:

Da jeg så skulle hjem faldt jeg, dum som jeg nu en gang er, på cykel, med knæet først. Her fik jeg forvoldt noget større skader, blandt en kæmpe hudafskrabning under det ene lår, 2 sår på det ene knæ, det er et ret stort sår, ca. ligesom en stor 20'er, og ca. 4 mm. dybt, lige neden under fik jeg et sår hvor huden 'bare' er skaldet af, ca dobbelt så stort som det andet, så fik jeg nogle hudafskrabninger rundt omkring på knæet, og jeg tror jeg har fået en lille forstuvelse på knæet, fordi det er ret hævet, gør meget ondt, og er rødt, så har jeg fået nogle sår på tæerne, og en masse småskrammer, og nogle blå mærker. Det heldige er så at jeg falder næsten lige ved siden af en af mine veninder hus hvis papfar er læge... Uheldig ?? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar