mandag den 14. maj 2012

12/5 løsspringning

Undskyld jeg ikke har fået skrevet om det før...
Nå.
Bolina (anden hest) skulle løsspringes, og dem der ejer hende spurgte om jeg ikke ville prøve med Ida. Først var jeg tøvende, men lod hende prøve nogle små spring.
Det skal lige siges at hun hele sit liv har elsket at springe, og været rigtig god til det, men da hun har været halt og jeg er lidt af en kylling har hun ikke gjort det det sidste år.
Vi startede med nogle små spring på omkring 50 cm. Men Ida nød det simpelthen så meget, og hun løb selv hen til springene, og når hun sprang var det altså ikke klumpet fjordheste spring, men prof. spring. Springene blev højere og højere, og til sidst kom de op på 110 cm. Det var virkelig sjovt at være med til, og det er helt sikkert at vi skal gøre det igen en gang. Og lille pony var også helt vild glad for det, gud hun synes det var sjovt.
Men hun var så sød, for midt i det hele begyndte hun at løbe lidt rundt i hallen, men så pludselig stoppede hun op og kiggede lidt omkring, og kom hen til mig, som om hun sagde "hov Maja, hvorfor er du ikke med til alt det sjove?"
Nå, har egentligt en masse mere at fortælle om det, men orker simpelthen ikke, i steder kan i få lidt billeder at kigge på...





Ida, her over 110

Her over 100 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar