mandag den 14. maj 2012

13/5 fødselsdag

Igen undskyld jeg ikke har fået udgivet det...
Mig og Bolina (hest) havde fødselsdag i dag, og derfor red vi ned til Bolinas 'mor' for at fejre fødselsdagsfest med kage til både mennesker og hest samt slik også til både mennesker og heste.
Vi red mig på Ida, Ida på Bolina, Laura på Dolly, Mette på Azterix og Mathilde på Maurita. Det var bare en så super hyggelig tur, på nær at Ida havde alt for meget krudt i røven, men det var nu super skægt alligevel. Vi red ned igennem skoven, og fik både en masse trav, og meget galop, det var første gang jeg galoperede på hende i skoven, men kunne nu ikke rigtig styre hende før hun kom før alle de andre. Da vi så kom ned til Anne og Ida (med Bolina) var der ellers serveret, ud over at det kun var Ida der kunne lide kagen, så hun gik og samlede op for de andre bagefter... Vi var der nede i ca. 45 minnutter. Vi havde også en rigtig god hjemtur igen...
Nå... gider egentligt ikke rigtig skrive mere om det nu, det kan være det kommer senere... d:

Heste kage




Os allesammen fra venstre, Mig + Ida, Mathilde + Maurita, Ida + Bolina, Mette + Azterix og Laura + Dolly

På vej ned til fællesarealerne uden for huset, fra venstre Mette + Azterix, Laura + Dolly, Mig + Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar