onsdag den 2. maj 2012

2/5 fantalastisk vejr

Nu er jeg jo så uheldig at jeg er blevet mega hæs, og kan derfor ikke snakke OVERHOVEDET, eller det viste sig faktisk at få lyde som "øøøøøø" og "uuuuu" de var udtalelsesbare d:
Nå, men havde det ikke dårligt på den måde, så tog i skole..
Bagefter tog jeg jo så ud til Ida, bare at have stået på fold var hun blevet helt svedig af. Men startede med at strigle hende, og sadle hende op. Jeg startede med at skridte for uden om ridehuset, og bagefter gik jeg på banen for at trave. Jeg travede i ca 15 min. og derefter, den mest fantastiske galop vi har haft længe. Kunne bare blive ved, men efter som hun allerede svedte meget, blev det nu kun til to runder. Så skridtede vi af, uden sadel, og jeg tog mine ridebukser op, og mine støvler af, så jeg rigtig kunne mærke hendes dejlig varme pels.
Bagefter striglede jeg lidt mere, og så gik jeg op for at indgræsse sammen med to andre.
Rigtig hyggelig dag, på trods af at man ikke kunne snakke.
Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder D:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar