mandag den 28. januar 2013

27/1 Hyggetrold

i dag stod det bare på hygge, da jeg ikke synes vi skulle ride i dag.
Da jeg kom ud på folden, kom Ida luntende hen til mig. Ida var bare et stort nussehoved, hun stod og kiggede om på mig hele tiden, og kiggede med sit "hvad laver du egentligt" blik. Nuttet. Da jeg striglede hende på forbenene striglede hun mig i hovedet, eller rettere uglede mig.Bagefter gik vi lidt ind i hallen, hvor jeg stod og ordnede på hovslaget, og så fulgte hun mig med rundt, for at tjekke om jeg nu gjorde det ordentligt.
Der skete det fantastiske, at hun er begyndt at fælde. AAAH YAAI. Godt nok kun nogle få meget lange hår imellem benene, men det er da en start. Jeg kan slet ikke vente til hun helt begynder, og til at jeg skal skifte dækken osv. Det er så fedt når de fælder :D
Da jeg så skulle hen for lige, at vise nogle hendes fældede hår, tog hun fat i strigletasken så striglerne røg ud over det hele. Gris altså <3. Så ved hun godt, at jeg skal hen, og tilbage til hende, for at samle dem op igen. Nogle gange kan man altså ikke mærke at hun burde være 16, i dag var hun altså kun 4 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar