søndag den 27. januar 2013

26/1 Viiiild

Ida var ret meget oppe at køre i går, det var alle de tre heste der var inde i hallen, de hoppede og de bukkede. Ida hoppede med mig tre gange. 3. Det er altså helt vildt meget :D Det var ret sjovt.
I starten var der stillet en masse spring op, lige da jeg kom ind i hallen) Så Ida troede at vi skulle springe, og det skulle vi ikke. Der sker ligesom det med Ida at hun bliver meget frisk når hun ser spring. Da vi så skulle til at sætte i trav, kom der endnu en hest ind i hallen, en ung plag og han var helt oppe at køre, og det smittede af på de andre heste. Da jeg satte i trav gik hun ikke helt til bidet som hun ellers har gjort, men hun fløj heller ikke med hovedet oppe i luften. Hun trådte godt idn under sig. Det var rigtig fint. Efter lidt tid døgte hun mere ned, og med det samme tempo, og jeg fik ros for at hun var blevet rigtig godt gående, så det er jo dejligt :D
Da jeg så satte i galop, startede hun ud med et lille hop, og kom frem i en meget fin galop. Hurtig men jeg sad meget anderledes med armene, jeg var lidt mere fri. Hun var mere fri. efter lidt galop snublede en gang, og jeg fik fødderne ud af stigbøjlerne, dog fik jeg sat hende ned i trav og fik bøjlerne i. Jeg øvede derefter at skifte galoppen, og det gik fantastisk de første to gange, så fint. Men den tredje gang gad hun vidst ikke mere, og lavede et stort buk, så jeg væltede forover :P Derefter bkev jeg lige lidt i galop, og travede af, og skridtede af :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar