lørdag den 8. februar 2014

Endelig ferie

Jeg har ikke haft det så nemt i den sidste tid, jeg elsker virkelig alt hvad der sker for mig for tiden (Ida, min fantastiske klasse, min skole og alt det jeg lærer!), og jeg er så taknemmelig for at jeg har dem, men jeg synes bare min "fortid", har presset lidt på, og det har gjort mig utrolig forvirret, ked og stresset.
Ida har hjulpet mig utrolig godt igennem det her, og nu er der endelig ferie, så nu kan jeg forhåbentligt få det bedre igen.

Jeg vil lige fortælle lidt om det fantastisk mirakel jeg har æren af at snakke med hver dag, bedre kendt som Ida.

Slankekuren går rigtig godt, hun er kommet er kommet ned på 411 kg, og man kan efterhånden godt se at hun har tabt sig. (Hun startede på 462 kg).

Hun er begyndt at få en rigtig god bæring, og hovedet er så småt også ved at komme på plads. Hun går meget stabilt, og jeg er så stolt af alt hvad vi har oplevet sammen.
En af naborytterne er en rigtig dygtig dressurrytter, og hun forklarede mig en smule om den perfekte parade,, og hun fortalte hvordan hun lærer heste at gøre det. Siden da har jeg prøvet at indlære det hos Ida, men det fungerede ikke rigtigt fra ryggen. Derfor begyndte jeg træning fra jorden, men egne metoder. Efter ingen tid lærte hun at stå helt korrekt med forbenene, så hun nu hver gang hun laver parade står hun helt lige forbenene. Vi skal bare lige have øvet at bagbenene også står korrekt. Det har dog været lidt sværere at indlære!

Jeg elsker det her billede, rigtig vinterkoldt og så med smukke Ida i forgrunden!

Et virkeligt dårligt billede, jeg synes alligevel at det viser meget godt hvordan hun går. Hun går lidt under lod her på billedet, men siden billedet blev taget har jeg allerede fundet en måde at forbedre det på. 

2 kommentarer:

  1. Så fine billeder! :-)
    God søndag ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Michelle! Og i lige måde!

      Slet