mandag den 17. februar 2014

15/2 vild vind

Måske bemærkede i , at det blæste gevaldigt i dag.

Jeg var selvfølgelig ude ved Ida, men pga vejret turde jeg simpelthen ikke ride. Ida plejer egentligt at være totalt ligeglad med blæst, men da jeg skulle trække hende ind fra fold var hun ret nervøs, og dansede rundt om mig. Da hun ikke ville falde helt til ro igen, gik vi ind i hallen, hvor hun fik lov til løbe rundt.

Hun løb selv helt vildt rundt, og jeg blev helt bange for hende. Jeg gik i læ oppe på rampen, og så hende så løbe rundt, mens jeg selv var i sikkerhed. 
Jeg sagde til hende, at hun altså er en gammel dame, og set slet ikke er meningen, at hun skal løbe sådan rundt.
Men hvor så hun dog flot ud! Høje knæløft, stor hals og megen brug af ryggen! Elegant det er hun bare!

Til sidst kom hun dog hen til mig, som om hun sagde: "så nu er jeg færdig"

Derefter lavede vi lidt jordtræning, som egentligt gik super godt. Dog er jeg lidt ked af, at jeg ikke rigtigt får lært hende noget nyt. Jeg har ikke nogle ideer! Sådan kan det jo gå, jeg tror jeg vil bruge lidt tid på at google og på den måde få nye ideer.

         
Et billede af alle idas fem foldkammerater. Hun står på fold oppe på vores ridebane, som om vinteren bliver brugt som vinterfold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar