fredag den 27. april 2012

Ren i røntgen




Jeg var jo rimelig sikker på at Ida havde lidt gigt, og flere havde sagt at det godt kunne være det, dog uden at være sikker.
Da hun så havde reageret rimelig meget på smed sidste fredag, havde vi frygtet rimelig meget at det var noget værre end vi lige troede det var. Derfor besluttede vi at få hende røntgen fotograferet...
Det var en rimelig nervepirrende dag, jeg skulle have tidligere fri fra skole fordi jeg ellers ikke kunne nå at komme derud... Jeg rystede i benene af skræk, og ville egentligt bare have det overstået. Da dyrlægen var færdig med hele den ene side, sagde han at der ikke var noget at se. Jeg blev fuldstændig lettet, og jeg løb op i mit skab for at se hvor det var den gamle (der lavede handelsundersøgelse) dyrlæge havde skrevet der var anmærkninger. Det var jo så den anden side, og jeg blev endnu mere nervøs end før. Men da han var færdig med begge sider fik vi den dejlige nyhed, at der ikke var noget gjaldt med hende, ihvertfald ikke i benene. Er bare så overlykkelig nu.
Da hun er ved at vågne op af sin bedøvelse
Men også selvom hun godt ville kunne klare at komme til stævner og springe, er det helt sikkert at sådan som jeg rider nu, det er det jeg bliver glad af <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar