lørdag den 28. april 2012

28/4 På tur

Jeg havde aftalt i går at, tage på en lille kort tur sammen med Mette og Asterix. Da i så var ved at sadle op kom Anemargrethe også og spurgte om hun ikke måtte ride med, og selvfølgelig måtte hun det.
Jeg valgte at ride uden sadel, fordi hun var blevet ret våd af at stå på fold i regnvejr. Vi red op ad indkørslen med Ida i trop, og da vi km op på vejen red Mette og Asterix op til os, og vi red ved siden af hinanden. Ida barnlig som hun nu er, begyndte bare at gå hurtigere og hurtigere for at komme op foran Asterix igen (og han er altså 171 cm høj, så det kunne hun ikke rigtigt). Vi fik os en rigtig god snak igennem det hele, om hvor umage vores heste egentligt var. Ida den sure der bliver sur over alting, og Asterix der egentligt ikke helt forstår hvorfor hun bliver sur.
Da vi så kom ind i skoven viste det sig at være rigtig mudret. Jeg gav Ida helt løse tøjler, og hun gik bare mega godt igennem det d: og ænsede slet ikke at jeg var der.
Det var en rigtig dejlig tur på trods af at Ida havde rimelig meget energi.
Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder D:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar